Dag 135 - Terug in Bli Bli

26 februari 2018 - Bli Bli, Australië

Nu al weer een weekje terug in Bli Bli. De eerste paar dagen moest ik wel weer wennen aan het ‘normale’ leven, weer terug in een huis met 3 kinderen en geen feestjes van 4 uur ’s middags. Maar dat went wel weer snel hoor. Evert vertrekt op 5 maart naar Singapore en tot die tijd hoef ik ook niet te werken hier, dus dat nog een lekker rustige periode. Het is de tijd van het jaar dat de schildpadden hun eieren gaan leggen en dat ze dan natuurlijk ook uitkomen. Dus ik ben van plan om 2 nachtjes naar Bundaberg te gaan en te kijken of ik het kan zien ’s avonds. Dat kijkt me wel leuk om te zien. Voor de rest zijn er deze laatste week niet veel spannende dingen gebeurd. Ik ben zaterdag alleen met Evert en Louis naar een motorvoertuigen evenement geweest. Dat is op het privéterrein van iemand van Evert’s vliegclub. Ze hielden de hele dag een soort trackrace. Je mocht met je auto over de baan heen en doen wat je wilde. Het maakte ook niet uit welke auto was, iedereen mocht meedoen. We hebben zelfs een Ford Focus gezien, die zelfs nog een van de snelste was op de baan. Het was die ochtend heel erg regenachtig, dus het was voornamelijk modder en tussendoor nog een bui, maar voor de rest is het de hele dag droog gebleven. Evert heeft nog eventjes in een speciaal vliegtuig gevlogen, dus ik heb lekker met Louis zitten kijken daar naar. Ik vind het heel erg leuk om naar die baan te kijken en dan voornamelijk omdat iedereen mee mocht doen. Naar zoiets kan ik echt uren kijken. En rond 3 uur was het weer afgelopen en gingen ook weer naar huis toe, het was ongeveer een uur rijden, dus het werd wel tijd. Die avond had ik ook een uitnodiging voor een BBQ met wat mensen hier, in Warana, dus daar ben ik nog even naar toe gegaan.
Wat heel leuk is, is dat ik nog echt actief contact heb met de mensen die ik Sydney heb ontmoet. Ik heb van bijvoorbeeld al te horen gekregen dat het hostel een dure periode in gaat en dat iedereen in onze groepschat al weer ergens anders naar toe gaat. Dus wie kom ik ze nog een keertje tegen tijdens een van mijn toekomstige reizen.

1. Es:
    26 februari 2018
    Jullie gaan elkaar vast nog een keer ontmoeten! Heerlijk rustig weer even 'aarden' zo voor je 😄
  2. Maarten:
    26 februari 2018
    het gewone leventje heeft ook wel wat. kun je weer lekker naar een nieuwe reis uitkijken.
    Mama is er ook over ongeveer 2 weken om weer leuke dingen mee te ondernemen.
  3. Oma:
    26 februari 2018
    Ja er moet ook weer gewerkt worden na die leuke vakantie. Ook leuk dat je nog contact hebt met enkele vrienden. Je Komt elkaar vast nog wel tegen. Jullie hadden regen, hier vriest het de hele dag met zon en harde ijswind.
    Gr. Oma
  4. Thea EICHHORN-HOOGSTADT:
    27 februari 2018
    Ja, dat is het leuke van reizen. Dat je zo veel mensen leert kennen. Geniet ervan. Hier is het wit met tot min 20 graden. Liefs
  5. Lea timmer:
    27 februari 2018
    Fijn dat je zoveel leuke mensen ontmoet en over twee weken je moeder gezellig veel plezier.
  6. Lea timmer: