Dag 194 - Voorbereidingen

29 april 2018 - Bli Bli, Australië

Alles gaat de laatste tijd lekker zijn gangetje. Nadat mijn moeder weer vertrokken was naar Nederland, heb ik eigenlijk niet veel bijzondere dingen meegemaakt. Weten jullie nog dat ik zei dat ik misschien wel een baantje wilde zoeken in Perth. Nou, maandag 30 april gaat mijn vliegtuig. Ik heb al bij meerdere restaurants op het internet een aanvraag voor sollicitatie gedaan voor in de bediening. Helaas nog niks van ze gehoord, maar meer kan ik nu ook niet doen, aangezien ik er nog niet ben. Maar ik heb wel al een vlucht geboekt voor maandag 30 april en hij vertrekt om 16.55 vanaf Brisbane en ik land om 20.30, met nog het tijdverschil van 2 uur, zorgt voor een vlucht van 5 uur en 35 minuten. Ik verblijf voor nu even een weekje in een hostel die er heel leuk uitziet en wanneer ik dan een baantje heb gevonden kijk ik wel of het handig waar ik zit of dat het makkelijker is dat ik ergens anders heen ga.

In de tussentijd heb ben ik ook jarig geweest: 20 jaar al weer! Ik heb dit met een paar vrienden van hier gevierd op het strand. We hebben gebarbecued en het was best wel gezellig. Die dag erna was mijne echte verjaardag. We hadden pannenkoeken als ontbijt en Jasmin en Louis had voor mij gezongen. Als cadeautje had Jasmin een hele lekker chocolade taart gemaakt en die had ik de dag ervoor meegenomen naar de BBQ. Op mijn verjaardag ben ik naar Montville geweest, heb daar lekker geluncht en ben toen naar Kondalilla Falls gegaan om de mooie waterval te zien. En nu gaat eigenlijk alles wel een beetje gewoon door, zoals het ging.

1. Es:
    1 mei 2018
    Zit je voor altijd in de 'tig' hahaha! Wel fijn dat alles lekker zijn gangetje ging kerel.